کد خبر : 351
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:؛

ظریف هیچ‌گاه اجازه مذاکره با ترامپ را نداشته است

ظریف هیچ‌گاه اجازه مذاکره با ترامپ را نداشته است
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ظهارات محمدجواد ظریف را فرافکنی دانست و گفت: به دلیل ضعف‌های زیادی که وزارت خارجه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم از آن برخوردار بود، همه ظرفیت‌های کشور را در سبد برجام قرار داد.؛

به گزاش شبکه خبری سیندخت، برنامه «بدون خط‌خوردگی» رادیو گفتگو در خصوص اظهارات محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه سابق کشورمان و حواشی پیرامون آن با ابراهیم عزیزی نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به‌صورت تلفنی گفتگو کرد.

ابراهیم عزیزی با اشاره به اظهارات محمدجواد ظریف دررابطه‌با مذاکرات برجام گفت: آقای ظریف ضمن دفاع از برجام و انتقاد از جریان انقلابی، به شخصیت‌هایی مانند شهید سلیمانی و شهید فخری‌زاده پرداخته است و در واقع به‌وضوح می‌توان خدشه به این شخصیت‌ها را در این صحبت‌ها مشاهده کرد.

وی با بیان اینکه اظهارات وزیر خارجه سابق کشورمان، مسئولان نظام را متهم کرده است، اظهار کرد: ظریف شخصیت‌های تراز اول نظام اسلامی را به اینکه اجازه ندادند تیم مذاکره‌کننده با ترامپ در پاریس و واشنگتن دیدار کند، متهم کرده است. البته آقای ظریف هیچ‌گاه این اجازه نداشته است با ترامپ مذاکره کند؛ زیرا ترامپ قابل‌اعتماد نبوده و همان کسی است که سردار سلیمانی را به شهادت رساند و برجام را پاره کرد.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مصاحبه تلفنی با رادیو گفتگو اظهارات محمدجواد ظریف را فرافکنی دانست و بیان کرد: به دلیل ضعف‌های زیادی که وزارت خارجه در دولت‌های یازدهم و دوازدهم از آن برخوردار بود، همه ظرفیت‌های کشور را در سبد برجام قرار داد و کشور‌های همسایه و شرقی را رها کرد که در نهایت ترامپ برجام را پاره کرد و از آمریکا از آن خارج شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.