کد خبر : 389
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

بازارچه دائمی بانوان خرم‌‌آباد بزودی افتتاح می‌شود

بازارچه دائمی بانوان خرم‌‌آباد بزودی افتتاح می‌شود
مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری خرم‌آباد، گفت: بازارچه دائمی بانوان خرم‌‌آباد با هدف اشتغالزایی دائم، ظرف ۱۰ روز آینده افتتاح می‌شود.؛

به گزارش شبکه خبری سیندخت، سجاد کاظمی، مدیر عامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری خرم‌‌آباد از افتتاح بازارچه بانوان ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد و افزود: شهرداری یک بازارچه داشت که ۲۰ سال بدون استفاده به حال خود رها شده بود.

وی بیان کرد: این فضا حدود ۲۴ دهنه مغازه ۱۸ متری داشت، اما به دلیل بی توجهی به مکانی برای معتادان تبدیل شده بود.

مدیر عامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری خرم‌‌آباد، گفت: وقتی این مسوولیت را بر عهده گرفتم احیا بازارچه را در دستور کار قرار دادم و ساماندهی را شروع کردیم.

کاظمی به اشاره به اینکه بازارچه در حال حاضر از پیشرفت ۸۰ درصدی برخوردار است، عنوان کرد: ظرف ۱۰ روز دیگر پروژه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد، قرار است یک بازارچه موقت میوه و تره بار نیز پشت این بازارچه احداث شود.

وی، افزود: با افتتاح این بازارچه برای ۲۴ نفر از بانوان سرپرست خانوار شغل ایجاد می‌شود که یک اقدام خوب است، در بازارچه موقت میوه و تره بار نیز ۲۰ نفر مشغول کار می‌شوند.

به گفته مدیر عامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری خرم‌‌آباد، از شروط فعالیت در بازارچه عرضه محصولات به قیمت مصوب است.

کاظمی تاکید کرد: هدف از ایجاد بازارچه بانوان علاوه بر ایجاد اشتغال، کمک به اقشار آسیب‌پذیر هم است.

وی با اشاره به اینکه سال اول و دوم از بانوان رهنی دریافت نمی‌کنیم، گفت: هدف ما حمایت از زمان سرپرست خانوار است، اما بعد از دو سال که شرایط بهتر شد، با دریافت رهن سراغ درآمد پایدار برای شهرداری هم می‌رویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.