کد خبر : 904
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳

افزایش سرانه ورزشی بانوان در پایتخت

افزایش سرانه ورزشی بانوان در پایتخت
سازمان ورزش شهرداری تهران از توافق با سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برای استفاده مشترک از سوله‌های مدیریت بحران خبر داد.؛

به گزارش شبکه خبری سیندخت، مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: حسب دستور شهردار تهران توافقی با ستاد مدیریت بحران درباره سوله‌های الزهرا داشتیم تا سازمان مدیریت بحران نیز از ۵۰ سوله الزهرایی که در اختیار سازمان ورزش قرار دارد و برای ورزش بانوان استفاده می‌شود، استفاده کند.

حسین اوجاقی افزود: با توجه به تاکیدی که شهردار تهران مبنی بر استفاده از سوله‌ها در مواقع بحران یا برای آموزش‌های این حوزه دارد، توافق شد که بخش‌هایی از این سوله‌ها که برای بحران مورد نیاز است، به ستاد مدیریت بحران واگذار شود.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: بر این اساس طبقات بالای این سوله‌ها در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار می‌گیرد، اما از طبقات پایین این سوله‌ها برای ورزش بانوان استفاده می‌شود.

حسین اوجاقی افزود: همچنین قرار شد طبقات پایین دیگر سوله‌های بحران نیز به ورزش بانوان اختصاص یابد و با این کار تعداد سوله‌های مورد استفاده برای ورزش بانوان به حدود ۹۰ مورد می‌رسد.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران افزود: تا پیش از این توافق، طبقات بالا و پایین سوله‌های الزهرا در اختیار سازمان ورزش بود، اما با این توافق طبقات بالا به سازمان بحران واگذار می‌شود و به ازای آن طبقات پایین دیگر سوله‌هایی که در اختیار بحران است به بحث ورزش بانوان اختصاص می‌یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.