کد خبر : 889
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

امکان ثبت‌نام دختران در طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» فراهم شد

امکان ثبت‌نام دختران در طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» فراهم شد
مسئول طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» مدرسه علمیه قرآن‌محور امامیه شهرکرد گفت: علاوه بر بخش آقایان، این دوره قرآنی برای بانوان نیز در دو گروه ۹ تا ۱۴ سال و ۱۴ تا ۲۳ سال در قالب نیمروزی و یک‌روزهای ۵۰ روز برگزار می‌شود.؛

به گزارش شبکه خبری سیندخت، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول کرمی، مسئول طرح قرآنی «طاووس بهشتیان» مدرسه علمیه قرآن‌محور امامیه شهرکرد در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه امکان ثبت‌نام دختران و بانوان علاقه‌مند در این طرح از امروز فراهم شده است، اظهار کرد: افراد علاقه‌مند تا ۱۰ تیرماه فرصت دارند در این طرح قرآنی ویژه تابستان ثبت‌نام کنند.

وی با ذکر اینکه ثبت‌نام از آقایان در طرح قرآنی طاووس بهشتیان پیش از این آغاز شده است، ادامه داد: همچنین مقرر شد که این دوره قرآنی مفید برای بانوان در دو گروه ۹ تا ۱۴ سال و ۱۴ تا ۲۳ سال در قالب نیمروزی و یک‌روزه همراه با پذیرایی ناهار طی ۵۰ روزه برگزار شود.

این روحانی حافظ کل قرآن کریم تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به تجربه موفق مدرسه علمیه امامیه در برگزاری طرح قرآنی «تسنیم» در تابستان سال گذشته، استقبال خوب خانواده‌ها را از دوره قرآنی «طاووس بهشتیان» نیز شاهد هستیم و این طرح قرآنی برای نخستین بار برای بانوان نیز با کادر آموزشی و اجرایی بانوان در بازه زمانی ۵۰ روزه برگزار خواهد شد.

کرمی با اشاره به اینکه دوره قرآنی طاووس بهشتیان اقایان و بانوان زیر نظر حوزه علمیه از ۱۱ تیرماه تا پایان مردادماه اجرا می‌شود، توضیح داد: مخاطبان این دوره، نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به قرآن کریم و عترت(ع) هستند که کارگاه‌های تخصصی روخوانی و روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، سبک زندگی اسلامی و همچنین مباحث ناظر بر حفظ تخصصی قرآن و نهج‌البلاغه برایشان پیش‌بینی شده است. استفاده از کادر آموزشی مجرب از اساتید قرآنی داخل و خارج از استان برنامه‌ریزی شده است.

وی تأکید کرد: برپایی اردوهایی تفریحی با رویکرد قرآنی، نشست‌های تبیینی با موضوعات ناظر بر جامعه دختران و بانوان، کارگاه‌های آموزشی، مسابقات ورزشی و … از دیگر بخش‌های این دوره می‌باشد.
این روحانی حافظ کل قرآن کریم گفت: از تمامی بانوان علاقه‌مند دعوت می‌شود برای ثبت‌نام از طریق تماس یا ارسال پیام به شماره ۰۹۱۳۶۷۶۳۴۵۷ اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.