کد خبر : 944
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲

افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان در آذربایجان غربی

افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان در آذربایجان غربی
اولین پایگاه اورژانس ۱۱۵ ویژه مددجویان زن با حضور مسئولین استانی در شهرستان پیرانشهر در آذربایجان‌ غربی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.؛

به گزارش شبکه خبری سیندخت، فرزین رضازاده، رئیس اورژانس آذربایجان غربی گفت: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از مددجویان اورژانس ۱۱۵ را بیماران زن تشکیل می‌دهند نیاز به حضور تکنیسین‌های زن بر بالین این بیماران در کشور مطرح بود که به همین علت در تلاش بودیم تا با تکمیل زیرساخت‌‌ها و راه‌اندازی پایگاه‌های ویژه بانوان ارائه خدمات اورژانسی به این قشر از جامعه را تسهیل بخشیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه گذرگاه مرزی تمرچین به عنوان مسیر عبوری زائرین اربعین در استان می‌باشد، بر آن شدیم تا اولین پایگاه اورژانس بانوان استان را برای خدمات‌دهی به زائران خانم اربعین حسینی در پیرانشهر راه‌اندازی کنیم.

رضازاده تصریح کرد: در جهت تکریم بانوان ان‌شاءالله دومین پایگاه اورژانس استان ظرف یک ماه آینده در شهر ارومیه به عنوان مرکز استان راه‌اندازی خواهد شد.
وی افزود: پایگاه‌های اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و با شیفت‌های صبح و عصر و همراه با یک تکنیسین آقا به عنوان راننده به ارائه خدمات به مددجویان زن نیازمند خدمات اورژانسی، به جز بیماران زن با شکایت تصادفات خواهند پرداخت.

رضازاده تاکید کرد: با توجه به فارغ‌التحصیلی دانشجویان رشته فوریت‌های پزشکی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در استان، پایگاه‌های بانوان در سطح استان را افزایش خواهیم داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.