کد خبر : 1118
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

سردار فضلی: انقلاب اسلامی با حمایت زنان دفاع مقدس ۴۵ ساله شد

سردار فضلی: انقلاب اسلامی با حمایت زنان دفاع مقدس ۴۵ ساله شد
جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تبیین حضور بانوان در دفاع مقدس و حمایت آنان از امامین انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با این حمایت ها بود که انقلاب اسلامی ۴۵ ساله شد و اگر این زنان نبودند این هنر از مردان و رزمندگان ایرانی برای پیروزی در دفاع مقدس برنمی‌آمد.؛

به گزارش شبکه خبری سیندخت، سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» روز چهارشنبه در نخستین مراسم کشوری تجلیل از پیشکسوتان زن در دفاع مقدس که در سالن همایش شهید یدالله غفورزاده هیات انصارالامام (ره) رزمندگان استان البرز برگزار شد، افزود: شما زنان پیشکسوت در دوران دفاع مقدس در دفاع از قرآن و عترت که امامین انقلاب اسلامی همواره بر آن تاکید دارند جزء برجستگان دنیای اسلام هستید.

وی اظهار کرد: شما زنان پیشکسوت در تمام عرصه های دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی جهادگونه همه داشته ها و سرمایه هایتان را به میدان آوردید و بیشتر از این نداشتید که به میدان بیاورید و در این میان کسی غفلت و کوتاهی نکرده است.

وی با تاکید بر اینکه باید پرچم شهدا همواره برافراشته باشد، گفت: شهدا نظیر ندارند و بدیل ندارند بجز خودشان که همواره در آرزوی فداکاری و در نهایت شهادت در راه خدا بودند.

فضلی با یادی از شهدای استان البرز همچون شهیدان میررضی، گلکار، آجرلو و نژادفلاح که زبان از گفتن یاد و نام آن ها قاصر است، افزود: شهید کلهر در یک بیان ساده می فرمود که «اگر خدا چیزی کمتر از شهادت را روزی من کند از او گلایه می کنم».

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: به یُمن حمایت شما بود که هیچگاه از نظر روحی و روانی و از نظر پشتیبانی و نیروی انسانی و تدارکاتی هیچگاه احساس کمبود نمی کردیم و در این میان ابتکارات شما را هم می دیدیم.

وی تصریح کرد: خدا قدرشناس کار شماست و اگر ما یادمان برویم که قدردان باشیم ولی ائمه اطهار (ع) قدردان شما هستند و حضرت فاطمه زهرا (س) شفیع شما خواهد بود.

پادگان شهید کلهر در دوکوهه با کمک های مردم البرز ساخته شد

فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) در دوران دفاع مقدس گفت: شما زنان و بانوان البرزی به قدری برای ما امکانات می فرستادید که روزی به همرزمان گفتم مقداری صرفه جویی کنیم و از محل این امکانات یک پادگان بسازیم که پادگان شهید کلهر در دوکوهه با کمک مردم کرج و فقط از محل صرفه جویی ها ساخته شد.

وی افزود: به وفور و در عالی ترین سطح ممکن پشتیبانی می کردید و شهیدان آجرلو امانتداران خوبی بودند که تمام ظرفیت های شما را به جبهه می فرستادند.

فضلی تصریح کرد: امام راحل فرمودند «اگر صبر و تحمل خانواده های شهدا و همسر رزمندگان نبود چشمه های شهادت می خشکید» .

وی در پایان با اشاره به وجود زنان در دفاع مقدس و حضورشان در برهه های مختلف این دفاع مقدس تصریح کرد: زنان ایران اسلامی نیز همپای مردان در این دفاع مشارکت داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.