کد خبر : 1137
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

تشریح جزئیاتی از همایش قرآنی ۳۰ هزار نفره بانوان شهر تهران

تشریح جزئیاتی از همایش قرآنی ۳۰ هزار نفره بانوان شهر تهران
همایش قرآنی با حضور ۳۰ هزار نفر از بانوان و دختران شهر تهران ۱۹ و ۲۰ تیرماه در محوطه باز دانشگاه تهران برگزار می‌شود.؛

به گزارش شبکه خبری سیندخت، همایش قرآنی ۳۰ هزار نفره غدیر قرآنی با حضور بانوان و دختران شهر تهران، دوشنبه و سه‌شنبه، ۱۹ و ۲۰ تیرماه در مصلای نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

این همایش با آئین افتتاحیه مختصری دوشنبه، ۱۹ تیرماه با تلاوت جعفر فردی، حائز رتبه اول مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران آغاز و سپس سرود جمهوری اسلامی ایران از سوی گروه رزم‌نوازان ارتش اجرا می‌شود.

سخنرانی انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، اجرای گروه سبیل‌الرشاد و تشکیل حلقه‌ها و گعده‌هایی از بانوان با توجه به رده‌های سنی همراه با مربیان و با محوریت حفظ سوره شمس روز دوشنبه و محوریت حفظ سوره نبأ در روز سه‌شنبه و اهدای جوایز از دیگر بخش‌های این برنامه دو روزه است.

یادآور می‌شود، اجرای این برنامه با سیدوحید مرتضوی، کارشناس مجری شبکه قرآن و معارف سیما است. خروجی این همایش شناسایی و سنجش علاقه‌مندان به عرصه حفظ قرآن به مؤسسه قرآن‌پژوهان و راهنمایی برای ورود طرح‌های حفظ یک، دو و سه ساله یا سایر حفظ‌های مقطعی است.

همایش ۳۰ هزار نفره بانوان با مشارکت صدا و سیما، قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص)، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان دارالقرآن الکریم و سازمان زیباسازی شهرداری از سوی مؤسسه قرآن‌پژوهان تهران به مدیریت حجت‌الاسلام صادق حق‌شناس برگزار می‌شود.

دختران و بانوان علاقه‌مند برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه قرآن‌پژوهان به نشانی http://h۱۱۴.ir مراجعه یا برای اطلاع از سایر دوره‌های مؤسسه کلمه ثبت‌نام را به شماره ۰۹۱۹۵۳۳۱۴۳۳ ارسال کنند.

مؤسسه قرآن‌پژوهان در تهران، بزرگراره چمران، شهرک آتی‌ساز، مسجد جامع الزهرا (س) قرار دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.