کد خبر : 1556
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

دیدار رییس و نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک با مادرِ قهرمان

دیدار رییس و نایب رییس کمیته ملی پارالمپیک با مادرِ قهرمان
رییس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک با حضور در منزل ساره جوانمردی تولد فرزند وی را تبریک گفتند.؛

به گزارش شبکه خبری سیندخت، رییس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک با حضور در منزل ساره جوانمردی تولد فرزند وی را تبریک گفتند.

رییس کمیته ملی پارالمپیک و مریم کاظمی پور، نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک با حضور در منزل ساره جوانمردی، ملی پوش پرافتخار کشورمان تولد فرزند وی را تبریک گفتند. ساره جوانمردی، ملی پوش پرآوازه تیم تیراندازی به تازگی مادر و صاحب یک فرزند پسر شده است.

کارگری در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی و شادکامی برای خانواده ساره جوانمردی، تولد فرزندش را نعمتی بزرگ یاد نمود و از حضور وی به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی های پاراآسیایی هانگژو و در نقشی جدید، به عنوان اتفاقی ویژه یاد کرد.

کاظمی پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان و نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک نیز ضمن ابراز خرسندی از این اتفاق مبارک از حضور ساره جوانمردی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، به عنوان مادر- ورزشکار استقبال نمود و این حضور را صرف نظر از هر نتیجه ای، به یاد ماندنی دانست.

ساره جوانمردی، ملی پوش تیم پاراتیراندازی بارها در بازی های پارالمپیک، پاراآسیایی و سایر عرصه های جهانی و بین المللی برای کشورمان افتخار آفرینی کرده و در بازی های پاراآسیایی هانگژو نیز به عنوان پرچمدار کاروان «فرزندان ایران» حضور خواهد داشت.

ساره جوانمردی یکی از پرافتخارترین بانوان پارالمپین‌ ایران است که موفق به کسب ۳ نشان طلا و یک برنز در رشته تیراندازی در سه پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن، ۲۰۱۶ ریو و ۲۰۲۰ توکیو شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.