کد خبر : 1609
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

آغاز چکاپ رایگان سلامت بانوان سرپرست خانوار

آغاز چکاپ رایگان سلامت بانوان سرپرست خانوار
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 گفت: چکاپ رایگان سلامت زنان سرپرست خانوار و کم ‌برخوردار شاغل در مراکز توانمندسازی کوثر و بازارچه‌های خوداشتغالی در درمانگاه شهرداری منطقه از امروز سه شنبه 10 مرداد آغاز و در روزهای چهارشنبه و شنبه ادامه خواهد داشت.؛

به گزارش شبکه خبری سیندخت، حسین اخگرپور، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 گفت: چکاپ رایگان سلامت زنان سرپرست خانوار و کم ‌برخوردار شاغل در مراکز توانمندسازی کوثر و بازارچه‌های خوداشتغالی در درمانگاه شهرداری منطقه از امروز سه شنبه 10 مرداد آغاز و در روزهای چهارشنبه و شنبه ادامه خواهد داشت.

حسین اخگرپور با اشاره به اینکه بانوان سرپرست خانوار نقش بسزایی در حفظ سلامت اعضای خانواده را برعهده دارند، افزود: از این رو هر نوع برنامه‌ریزی و تلاش در راستای سلامت‌افزایی بانوان، تضمینی برای بهره‌مندی از فرزندان سالم، خانواده‌ای مستحکم و اجتماعی متعالی خواهد بود.

وی حفظ و ارتقای سلامت عمومی بانوان سرپرست خانوار شاغل در مراکز توانمندسازی کوثر و بازارچه‌های خوداشتغالی را از اهداف اجرایی طرح عنوان کرد و گفت: طرح چکاپ سلامت عمومی زنان با مشارکت اداره کل امور زنان و خانواده و با استفاده از ظرفیت‌های شرکت شهر سالم شهرداری تهران در منطقه 19 برای 48 بانوی سرپرست خانواده اجرا می شود.

این مسئول گفت: طرح پایش سلامت به منظورارزیابی وضعیت سلامت و کشف مسائل و مشکلاتی که هنوز به مرحله بیماری نرسیده اند و نیز مسائلی که فرد از آن با خبر نیست ولی به عنوان بیماری یا اشکال تلقی می شود اجرا و راهکارهای تشخیصی و درمانی لازم ارائه می شود.

معاون شهردار منطقه 19 تصریح کرد: بانوان سرپرست خانواری که به درمانگاه شهرداری منطقه مراجعه می کنند تحت معاینات سلامت از جمله معاینات بالینی، ماموگرافی، سونوگرافی، نوار قلب،آزمایش خون، تست های تشخیصی، شنوایی سنجی و بینایی سنجی و… به آنها ارائه می شود. همچنین مراحل تکمیلی و درمان بانوانی که بیماری و مشکلات جسمی آنها تشخیص داده شده است تا حصول سلامتی کامل پیگیری ونتایج به دست آمده از چکاپ در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.