کد خبر : 1660
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱

۴۰ میلیارد ریال برای تجهیز مرکز فنی و حرفه‌ای بانوان گنبدکاووس نیاز است

۴۰ میلیارد ریال برای تجهیز مرکز فنی و حرفه‌ای بانوان گنبدکاووس نیاز است
رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گنبدکاووس از افتتاح مرکز فنی و حرفه‌ای بانوان این شهرستان با پوشش دهی شرق استان در هفته دولت خبر داد و گفت: ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز این مرکز نیاز است.؛

به گزارش شبکه خبری سیندخت، محمود نیازی، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گنبدکاووس گفت: عملیات ساخت تنها مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بانوان شرق گلستان در گنبدکاووس شامل کارگاه‌های متنوع آموزشی و فضای اداری با زیربنای ۲ هزار و ۳۴۷ متر مربع از سال ۱۳۹۰ آغاز شد و هم اینک ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: با توجه به طولانی شدن مدت ساخت مرکز فنی و حرفه‌ای بانوان گنبدکاووس از محل دور نخست سفر رییس جمهور به استان ۹۰ میلیارد ریال برای تکمیل آن مصوب شد و تخصیص یافت.

رییس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گنبدکاووس ادامه داد: علاوه بر آن در بازدید نمایندگان نهاد ریاست جمهوری بیش از ۲۰ میلیارد ریال دیگر برای فضاسازی این مرکز تخصیص یافت و طبق قول پیمانکار تا هفته دولت امسال شاهد افتتاح آن برای دسترسی بهتر بانوان به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خواهیم بود.

نیازی گفت: تاکنون در دولت سیزدهم بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال برای عملیات ساخت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بانوان گنبدکاووس جذب شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای تجهیز کارگاه‌های پیش بینی شده در این مرکز برای آموزش‌ در حرفه‌های مختلف و مهارت‌های نوین در رشته‌های پرکاربرد مانند آموزش هوش مصنوعی و اینترت اشیا و برنامه ریزی و تعمیرات تلفن همراه و رایانه نیازمند ۴۰ میلیارد ریال اعتبار هستیم.

نیازی اظهارکرد: مدیرکل فنی و حرفه‌ای گلستان در بازدید روز گذشته خود از مرکز در حال ساخت فنی و حرفه‌ای خواهران گنبدکاووس قول تخصیص ۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز این مرکز را داد.

وی گفت: در مرکز فنی و حرفه‌ای دولتی برادران و ۱۳۴ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای آزاد در گنبدکاووس ۱۷۱ رشته مهارتی مختلف به علاقمندان آموزش داده می‌شود.

شهرستان گنبدکاووس به ۴۱۱ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان در شرق گلستان واقع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.