کد خبر : 1692
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲

ساماندهی زنان معتاد و متجاهر

ساماندهی زنان معتاد و متجاهر
مرکز یاورشهر 8 که به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت است و ظرفیت پذیرش 150 نفر را دارد، به طور مستمر از بدو ورود تا اشتغال کامل به زنان معتاد منع پذیرشی خدمات ارائه می دهد.؛

به گزارش شبکه خبری سیندخت، مرکز یاورشهر 8 که به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت است و ظرفیت پذیرش 150 نفر را دارد، به طور مستمر از بدو ورود تا اشتغال کامل به زنان معتاد منع پذیرشی خدمات ارائه می دهد.

در همین راستا مریم رجبی در جریان بازدید حضوری از وضعیت این مرکز در گفت وگو با خبرگزاری فارس در خصوص نحوه جمع آوری افراد مستقر در یاورشهر 8 (ویژه بانوان) گفت: افرادی که شرایط جسمانی مناسبی ندارند، گم شده اند و حافظه مناسبی ندارند. بیماران دارای زخم باز، متکدیان و معتادان از طریق پیامک های مردمی، گشت های 137شهرداری جمع آوری و پس از مصاحبه به این مکان منتقل می شوند.

وی با بیان اینکه افراد پس از ورود به مرکز مجدد مصاحبه می شوند و از آن ها کیت مواد مخدر، بارداری، ایدز و … گرفته می شود، عنوان کرد: اگر افراد خانواده داشته باشند به آن ها اطلاع داده می شود و در غیر این صورت در مرکز تا تعیین تکلیف شدن و بهبودی مستقر می شوند.

مدیر کشیک یاور شهر 8 گفت: تمامی افرادی که در این مرکز هستند پرونده قضایی، پزشکی و روان شناسی دارند و برای رسیدن به نقطه مطلوب باید از 9 گام الگوی آموزشی، تربیتی و درمانی عبور کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.