کد خبر : 1800
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

احتمال بررسی طرح اصلاح قانون کنکور در هفته آینده

احتمال بررسی طرح اصلاح قانون کنکور در هفته آینده
نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکری گفت: طرح یک فوریتی اصلاح قانون کنکور در صورت لغو نشدن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هفته آینده در دستورکار قرار می‌گیرد.؛
به گزارش شبکه خبری سیندخت، مرتضی محمودوند در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۳ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با انتقاد از مصوبه شورای عالی فرهنگی در زمینه تاثیر قطعی معدل در آزمون سراسری، گفت: آیا روستازاده‌ای که با کمترین امکانات درس می‌خواند با فرزند منی که در پایتخت با همه امکانات درس می‌خوانند یکی هستند، آیا این مسئله عدالت تحصیلی است؟
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی خلاف قانون بیّن اساسی و عدالت و همچنین آرمان‌های انقلابی است که این همه شهید برای احقاق حق جان خود را از دست دادند.
وی افزود: به من می‌گویند که استیضاح وزیر راه و شهرسازی را پس بگیرم، اما چقدر باید هزینه جانی و مالی به خاطر ورودی و خروجی در اتوبان خرم آباد- بروجرد بدهیم.
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در پاسخ به بخش اول تذکر این نماینده، عنوان کرد: در هیات رئیسه مجلس این موضوع به صورت مستوفی صحبت شد. اگر شورای عالی انقلاب فرهنگی در لغو مصوبه خود اقدامی انجام ندهد طرح یک فوریتی نمایندگان مجلس برای تعیین تکلیف این موضوع در دستورکار قرار خواهد گرفت.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.