کد خبر : 1916
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

شورای نگهبان: لایحه حجاب را دریافت نکردیم

شورای نگهبان: لایحه حجاب را دریافت نکردیم
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما مصوبه‌ عفاف و حجاب را دریافت نکرده‌ایم. کار این لایحه در کمیسیون تخصصی تمام نشده‌ و هنوز برای‌ تعیین مدت زمان اجرای آزمایشی به صحن مجلس نرسیده است.؛

به گزارش شبکه خبری سیندخت، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در مراحل‌ قبل با ایراداتی از سوی شورای‌ نگهبان مواجه شده بود و با اصلاحاتی که انجام‌ گرفت مغایر شرع و قانون شناخته‌ نشد و می‌تواند عنوان‌ قانون بگیرد و به دستگاه‌های مربوط ابلاغ شود.

 ایراد شورای نگهبان به یک طرح مالیاتی

سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه تسهیل تکالیف مؤدیان جهت‌ اجرای پایانه‌های فروشگاهی دو ابهام و یک اشکال قانون اساسی داشت و اگر ابهام را برطرف کنند مجددا در دستور کار شورای‌ نگهبان قرار می‌گیرد.

لایحه حمایت از گزارشگران فساد یک اشکال جزئی دارد

سخنگوی شورای نگهبان گفت: در خصوص لایحه حمایت از گزارشگران فساد در مراحل قبل ابهامات و اشکالاتی داشتیم و در این مرحله‌ صرفا یک اشکال جزئی باقی مانده و اگر مجلس‌ آن را اصلاح کند مجددا در دستورکار شورای‌ نگهبان قرار می‌گیرد.

 اعتراضات سال گذشته تاثیری روی رد صلاحیت افراد برای انتخابات دارد؟

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سؤالی در خصوص تأثیر اعتراضات سال‌ گذشته در رد صلاحیت افراد گفت: مبنای همه دست‌اندرکاران انتخابات قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با آخرین تغییرات خواهد بود. آخرین تغییرات این قانون یک ماه پیش انجام شد.

طحان نظیف تاکید کرد: از جهت‌ “عدم احراز صلاحیت” تغییری در قانون شاهد نبوده‌ایم.

شورای نگهبان: لایحه حجاب را دریافت نکردیم

سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری گفت: ما مصوبه‌ عفاف و حجاب را دریافت نکرده‌ایم.  کار این لایحه در کمیسیون تخصصی تمام نشده‌ و هنوز برای‌ تعیین مدت زمان اجرای آزمایشی به صحن مجلس نرسیده است. راجع به جزئیات آن بعد از دریافت مصوبه‌ اظهارنظر می‌کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان: ما در مرحله‌ پیش ثبت‌نام انتخابات هیچ ورودی نداریم

طحان نظیف در نشست خبری گفت: ما همیشه گفته‌ایم درهای شورای‌ نگهبان برای‌ گفت‌وگو و دریافت پیشنهاد از افراد و جریانات سیاسی باز است‌ و طبیعتا در این دوره‌ هم امکان آن‌ هست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.