کد خبر : 2358
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

تولیدات زنان سرپرست خانوار عرضه می‌شود

تولیدات زنان سرپرست خانوار عرضه می‌شود
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: نوزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با حضور زنان سرپرست و خانواده و ارائه ۲۸۲ کسب و کار ۱۲ تا ۲۱ مهر در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.؛

به گزارش شبکه خبری سیندخت، مریم اردبیلی، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران اظهار داشت: نوزدهمین دوره نمایشگاه زنان و تولید ملی با مساحت سه هزار مترمربع از ۱۲ مهر کار خود را آغاز می‌شود و تا ۲۱ مهر ادامه دارد و ۲۸۲ کسب و کار در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۲۱ مرکز کوثر و تولید کنندگان داخلی که در مجموعه خود زنان سرپرست خانوار را بکار گرفته‌اند، غرفه خواهند داشت، افزود: محصولات سه هزار و ۱۷۶ نفر که اغلب تولیدات زنان سرپرست خانوار هستند؛ در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

اردبیلی ادامه داد: همزمان با برگزاری نوزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی، در ایوان انتظار نیز نمایشگاه فرعی برگزار و حدود ۸۰ شغل خانگی محصولات خود را عرضه می‌کنند.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، نوزدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی را فرصتی برای ارائه تولیدات شهر تهران و مواجهه مستقیم مصرف کنندگان با تولیدات زنان عنوان کرد و افزود: شهرداری تهران نگاه درآمدی به برگزاری این نمایشگاه ندارد و حداقل هزینه‌ها را برای غرفه‌ها دریافت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در دوره قبل نمایشگاه در اسفند سال گذشته، ۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاه دیدن کردند، اظهارداشت: برای برگزاری این دوره نمایشگاه زنان سرپرست خانوار و شهروندان تهرانی پیگیری مستمری داشتند، این نمایشگاه در دوره‌های گذشته گردش مالی بسیار خوبی داشت و سفارش محصول نیز انجام شد؛ یعنی آینده خرید محصولات زنان سرپرست خانوار رقم خورد.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، این نمایشگاه را نمایشگاهی دوستدار خانواده توصیف و از شهروندان دعوت کرد از این نمایشگاه دیدن کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.