کد خبر : 293
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

استخر روباز ویژه بانوان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو منطقه ۵، افتتاح می‌شود

استخر روباز ویژه بانوان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو منطقه ۵، افتتاح می‌شود
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران از افتتاح استخر روباز ویژه بانوان در مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو منطقه ۵، در پنجاه و هفتمین پویش امید و افتخار خبر داد.؛

به گزارش شبکه خبری سیندخت، عبدالمطهر محمدخانی سخنگو و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، درخصوص پروژه‌هایی که قرار است روز شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ در پنجاه و هفتمین پویش امیدو افتخار افتتاح شود، اظهار کرد: در این پویش شاهد بهره‌برداری از پروژه‌هایی در حوزه‌های مختلف در مناطق ۸ و ۵ خواهیم بود.

وی منطقه ۵ را یکی از محل‌های برگزاری پویش امید و افتخار در پنجاه و هفتمین ایستگاه آن عنوان کرد و افزود: احداث استخر روباز مجموعه فرهنگی-ورزشی و خدماتی شهربانو (ویژه بانوان) پروژه این منطقه برای افتتاح در روز شنبه است که مساحت استخر آن ۲۰۰۰ مترمربع با گنجایش هم‌زمان در هر سانس ۲۴۰ نفر است و ارزش سرمایه گذاری ۱۴ میلیارد تومانی دارد.

به گفته محمدخانی از ویژگی‌های این پروژه می‌توان به اختصاصی بودن برای بانوان، دارا بودن تاسیسات خدمات ۴ فصل، مجهز بودن به سیستم تصفیه و به روز استاندارد‌های جهانی از مدل اسکیمر که هم زمان آب را پاک می‌کند و اجازه نمی‌دهد آب هدر برود، اشاره کرد. همچنین سیستم ایمنی کمد‌های قفل دار آنلاین، پارکینگ اختصاصی، امکان استفاده بانوان از چند رشته ورزشی، مهد کودک، سالن بدنسازی و دیگر خدمات مورد نیاز بانوان از دیگر ویژگی‌های این استخر روباز است.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در پایان بیان کرد: این پروژه باعث افزایش سرانه ورزشی و فرهنگی غرب تهران در حوزه بانوان شده و نشان از توجه و اهتمام ویژه مدیریت شهری به ارتقای جایگاه بانوان و خدمات به ایشان است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.