کد خبر : 345
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان: مدال کیانی وصف نشدنی بود

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان: مدال کیانی وصف نشدنی بود
سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ایران گفت: لحظه کسب مدال طلای ناهید کیانی وصف نشدنی بود،بابت اعضای تیم ملی تکواندو بود و لحظه بسیار خوبی بود و این شادی را به مردم عزیز و دختران ایران تقدیم می کنم.؛

به گزارش شبکه خبری سیندخت، مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو درخصوص مدال طلا ناهید کیانی چه حسی داشتند گفت: لحظه کسب مدال طلای ناهید کیانی وصف نشدنی بود،بابت اعضای تیم ملی تکواندو بود و لحظه بسیار خوبی بود و این شادی را به مردم عزیز و دختران ایران تقدیم میکنم.

وی در ادامه درباره عملکرد تیم ملی بانوان ایران در مسابقات باکو گفت: ما ۶ روز بسیار سخت را در مسابقات جهانی باکو پشت سر گذاشتیم و همان طور که می‌دانید، ۶ نفر اول ما صاحب مدال نشدند و در نهایت ناهید کیانی موفق به کسب مدال طلا شد. نرگس نوراللهی دو بازی بسیار مهم داشت و در بازی سوم مقابل نماینده بلژیک که قهرمان جهان و قهرمان گرندپری است، بازی را واگذار کرد. نوراللهی با تمام توان تلاش کرد، اما زورش به حریف نرسید، از نظر من نوراللهی عملکرد قابل قبولی داشتند.

مداح درپاسخ به سوالی درباره تاثیر روانی اتفاقات پیش از اعزام به مسابقات باکو و اینکه چطور توانستید آن را مدیریت کنید تصریح کرد: به نوعی سعی کردیم بچه‌ها را وارد شرایط روحی مناسب قرار دادیم تا ملی پوشان مدیریت شوند، هر اتفاقی اتفاقاتی که برای تیم ملی پیش بیاید دل همه مردم را به درد میاورد

وی افزود: سعی کردیم اعضای تیم مدیریت شوند و خودشان سعی کردند از شرایط روحی روانی بد خارج شوند، در هرصورت بهتر است درباره موارد مثبت رخ داده که دختران ایران در مسابقات اخیر رقم زدند، رتبه پنجم دنیا و مدال طلای کیانی اتفاق بزرگی بود که باید به فال نیک گرفت.

وی در پاسخ به سوالی درباره سال سخت تکواندو برای بازی‌های آسیایی و المپیک پاریس گفت: برای مسابقات پیش رو پیشبینی بسیار سخت است، اما با توان در مسابقات شرکت میکنیم و هیچوقت کم نمیگذاریم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در پاسخ به این سوال که با کسب این مدال طلا چقدر جایگاه کیانی در رنکینگ جهانی و المپیک تغییر خواهد کرد، گفت: فکر می‌کنم با این مدال طلا که کیانی در باکو کسب کرد او در رنکینگ جهان جایگاه نخست را کسب خواهد کرد و در رنکینگ المپیک بین ۴ یا ۵ نفر اول قرار خواهد گرفت. ما برای اینکه بازیکنانمان را حفظ کنیم و جز ۶ نفر برتر رنکینگ المپیک بمانند باید تدابیر لازم را در نظر داشته باشیم. برای اینکه امتیاز‌های آن‌ها از طریق تورنمنت‌ها پر شود و در مسابقاتی که مربوط به چهار وزن المپیک است، مثل گرندپری‌ها شرکت کنیم و انشاالله جز آن ۶ نفر اول باشیم که به صورت مستقیم کسب سهمیه می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در پایان گفت: در حال حاضر روی مسابقات گرند پری رم تمرکز کرده ام، تمام تلاشم را می‌کنم تا به امید خدا اتفاقات خوبی برای ما رخ دهد. ما کم نمی‌گذاریم تا در مسابقاتی که در پیش داریم مدال خوش رنگ تری برای کشورمان به ارمغان بیاوریم، در حال حاضرپیشبینی اینکه چه تعداد راهی المپیک می‌شوند غیر حرفه ای است در مسابقات باکو شاهد بودید که خیلی از قهرمانان جهان از دور مسابقات کنار رفتند، بار دیگر تاکید میکنم نه در بازیهای آسیایی نه در بازیهای کسب سهمیه المپیک و حتی در المپیک پاریس هیچ پیشبینی نمیتوان انجام داد اما تمام تلاشمان را می‌کنیم و کم نمی‌گذاریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.