کد خبر : 498
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰

رونمایی از 159دستاورد هسته‌ای در سازمان انرژی اتمی

رونمایی از 159دستاورد هسته‌ای در سازمان انرژی اتمی
رییس سازمان انرژی اتمی ایران با حضور در برنامه «صف اول» درباره آخرین دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور با مردم سخن گفت.؛

به گزارش شبکه خبری سیندخت، محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی با حضور در برنامه «صف اول» به تشریح آخرین دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور پرداخت.

معاون رییس جمهور در ابتدای این برنامه با اشاره به دیدار دانشمندان، متخصصان، کارشناسان و مسئولان صنعت هسته‌ای با مقام معظم رهبری و نمایشگاهی که در حضور ایشان برگزار شد، اظهار کرد: دیدار با مقام معظم رهبری سعادت و یک توفیق برای همکاران ما بود که آخرین بار ۱۰ سال پیش این دیدار را داشتند. وی ادامه داد: این دیدار فرصتی بود تا بتوانیم آخرین دستاورد‌های صنعت هسته‌ای را در محضر ایشان تقدیم کنیم. به همین خاطر نمایشگاه و گزارشی که ارائه شد به معنی واقعی کلمه تبلور عینی «ما می‌توانیم و توانستن» بود. جلوه ممتازی از خودباوری که به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا در کشور به وجود آمده و سازمان انرژی اتمی و صنعت هسته‌ای نماد موفق این خودباوری است.

معاون رییس جمهور با اشاره به خرسندی مقام معظم رهبری در طول بازدید از نمایشگاه صنعت هسته‌ای کشور، ادامه داد: این خودباوری، مأیوس کننده برای دشمنان و امیدبخش برای مردم عزیزمان به خصوص جوانان که در راه اعتلا و پیشرفت کشور شوق خدمت و تلاش دارند، است.

رییس سازمان انرژی اتمی در ادامه این برنامه درخصوص آخرین دستاورد‌های صنعت هسته‌ای کشور که به سمع و نظر مقام معظم رهبری رسید، گفت: سرفصل‌هایی که در سازمان انرژی اتمی دنبال می‌شود، متنوع، فوق العاده و گسترده است.

وی ادامه داد: سال ۱۴۰۱ عبارتی را در همین برنامه به کار بردیم و اعلام کردیم که سال پرنشاط و پرتلاشی را سازمان انرژی اتمی تجربه کرد. سال گذشته سال سختی را در کشور داشتیم که فضای ایجاد شده، بر خیلی از روند‌ها سایه انداخته بود.

معاون رییس جمهور افزود: با این حال در سازمان انرژی اتمی یک جریان فوق العاده متفاوت از گذشته را تجربه کردیم و ۱۵۹ دستاورد داشتیم. دستاورد‌هایی که تعدادی از آن‌ها به عنوان طرح برتر برای ۲۰ فروردین آماده شد و به تدریج معرفی شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.