کد خبر : 1852
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

۱۰ هزار نفر از بانوان خانه‌دار کرمانشاهی بیمه شدند

۱۰ هزار نفر از بانوان خانه‌دار کرمانشاهی بیمه شدند
مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ۱۰ هزار نفر از بانوان خانه‌دار در استان کرمانشاه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند.؛

به گزارش شبکه خبری سیندخت، اسکندر کاکایی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 362 هزار بیمه شده اصلی تأمین اجتماعی در استان کرمانشاه وجود دارد، اظهار داشت: درصدی از این آمار مربوط به بانوان خانه‌دار است و بانوان خانه‌دار یا دختران مجردی که تحت پوشش بیمه نیستند و شرایط لازم را دارند می‌توانند از این بیمه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در استان کرمانشاه 10 هزار نفر از بیمه زنان خانه‌دار استفاده می‌کنند، عنوان کرد: تعرفه بیمه زنان خانه‌دار متفاوت و برای 12 درصد 650 هزار تومان، 14 درصد 750 هزار تومان و 18 درصد 950 هزار تومان است و به ترتیب از مزایای بازنشستگی، بازنشستگی و فوت و بازنشستگی و فوت و از کارافتادگی بهره‌مند خواهند شد.

کاکایی گفت: طرح بیمه زنان خانه دار گامی مهم برای حمایت از زنان خانه‌داری است که فاقد هر گونه پوشش بیمه‌ای هستند اما بسیاری از خانواده‌ها از این امکان مطلع نیستند.

وی افزود: علاقه‌مندان به انجام بیمه زنان خانه دار می‌توانند به 18 شعبه و هفت کارگزاری تأمین اجتماعی استان مراجعه کنند یا ثبت نام خود را در سایت این سازمان انجام دهند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: چنانچه در حوزه موضوعات بیمه‌ای سوالی وجود دارد کارشناسان سامانه 1420 آماده پاسخگویی به سؤالات هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.